søndag 9. august 2009

Blæh

Hvorfor er søndager alltid så kjedelige? Jeg mener, jeg kan godt finne på noe koselig med vennene mine og slikt, men det blir allikevel litt sånn "ååååhh det er søndag" følelse over det hele.

Har bestemt meg for å være litt flink idag da. Sortere ut gamle bøker og slike ting fra bokhyllene som jeg aldri kommer til å lese igjen, eller aldri vil lese i det hele tatt.

Glemte å fortelle at jeg fikk HDMI kabel av Nils da. Snille Nils! Når til og med JEG kan se forskjell på tv bildet, så er det virkelig en oppgradering :D
Så senere ikveld tror jeg at jeg skal plugge den inn i pc'en og se en film eller noe slikt.

Jeg er skikkelig demotivert i forhold til å gå ned i vekt. Jeg holder meg a, jukser ikke og spiser ikke noe jeg ikke skal spise. Men det er søndag. Og jeg har mensen. Igjen. (P - stav har også noen uting ved seg ja).
Igrunnen fortjener jeg både Cola og sjokolade. Men blir ikke hot babe av sånt ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar