tirsdag 11. august 2009

Mmmm!

Sitter her stappa mett!
Laget meg en sen middag idag. Hadde egentlig ikke noe planlagt, så jeg tok hva jeg fant! Jeg endte opp med en slags kylling/bacon gryte ting! Fantastisk digg og utrolig mettende!

Vekta har jaggu gått ned også. Jeg liker dette lavkarbo-greine :-) Håper det fortsetter i samme duren :-)

Har egentlig ikke så mye spennende å blogge om idag. Har sortert bøkene mine da. 10 stykker totalt ut av hyllene. 3 til Cristine og 7 til brukthandelen nede ved senteret. Har blitt flinkere til å være mindre kritisk til å kaste ting nå. Og det er bra, for ting hoper seg utrolig fort opp!

Hittil i sommer har jeg anskaffet meg... Hmm... *telle* 6-7 bøker. Billig pocket, men endog så tar dem plass. Jeg er inne i en fantasy-periode! Det er helt fantastisk moro å lese!

Holder for tiden på med siste boka i "Blekkhjerte" serien. Den første boka har blitt film også.

Anbefaler bokserien på det varmeste :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar