fredag 7. august 2009

Igår var en

Kjempekoselig dag!
Janne og Nils dukket opp rundt 13. Vi satt og skravlet litt og så dro vi til byen. Endte opp på kafe-kopp og spiste en sen lunch der.
Med min diett var det jaggu ikke lett å finne noe. Jeg endte opp med ost og skinke salat. Jeg følte meg lur der jeg satt og sorterte ut små maisbiter (stappet med karbohydrater. sikkert derfor jeg er så glad i dem egentlig, hehe).
Ble godt da. Og drakk vann. J & N valgte selvsagt pastarett og mossaka. Og vær sin iskaffe... Snufs...
Men jeg er stolt av meg selv som stod igjennom den fristelsen såpass lett.
Føler meg motivert til å gå ned i vekt nå og det er så deilig!

Janne fikk kjøpt seg en genser også, for vi var innom jobben til Silje. Hun var veldig fornøyd, for en sånn genser hadde hun kikka lenge etter.

Kvelden gikk med til å skravle og å spille spill. De hadde kjøpt Ratchet and Clank til sin PS3 for en stund siden og ble så begeistret at de måtte kjøpe alle spillene i serien til PS2 også.
Så derfor måtte jeg jo introdusere dem til andre PS2 klassikere som Jak and Daxter og Sly.

De dro for et par timer siden, videre til Kristiansand. Janne endte opp med å ta med seg fire spill :p

Om et par timers tid kommer terapeuten min på besøk så nå skal jeg legge meg å slappe av litt. Jeg sov nemlig ikke så godt i natt. Jeg lå på sofaen (siden jeg gav mine gjester dobbeltsenga). Det i seg selv er helt greit det, men jeg hadde noen utrolige muskelsmerter.
Endte opp med å stå opp og ta to ibux og en paracet. Dakar meg. Hehe.

Uansett, slappe av litt nå passer meg meget bra.

See yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar