onsdag 5. august 2009

Den blogginga, den blogginga...

Det er ikke lett å starte ny blogg!
Jeg bestemte meg for å starte ny blogg da jeg ble singel - og gjorde jo det, på blogg.no
Men jeg fucka den opp med å prøve noen andre instillinger og jeg vet ikke hvordan jeg skal endre det.
SÅH tilbake til kjæreste blogger.com. Det burde funke denne gangen. Jeg prøvde ikke med store tak å få ordnet blogg.no bloggen. Den hadde bare to - tre innlegg, og jeg liker egentlig blogger mye bedre :)

Så... Hva skjer i livet mitt nå?
JEG HAR FÅTT DØGNRYTME!!
Det er helt fantastisk å legge seg tidlig og stå opp tidlig! Og nå funker det! Jeg vet ikke hva jeg har gjort, men er nå i alle fall veldig glad for at det er som det er. Imorgen har jeg til og med avtalt med mamma å ta åttebussen ned til henne for å hjelpe henne ordne seg til en begravelse.
Så nå har jeg en forpliktelse til å stå opp senest halv åtte. Og jeg tror faktisk jeg skal klare det fint!

En annen ting er at jeg har lagt om kostholdet mitt. Julie og jeg tester ut Atkins-kuren. Hvordan det går kan du følge med på HER!

I tillegg har jeg gått helt bananas. Kun få dager etter at jeg sletta WOW fra pc'en min og frøys kontoen (fordi;"jeg ikke spiller så mye på sommeren"), kjøpte jeg meg playstation3 OG en 32" flatskjerm!
Mamma la ut for flatskjermen da, så jeg betaler henne tilbake med den lille vaskeavtalen vi har :-)

Har hittil anskaffet to spill.
Little big planet og Ratchet and Clank - Quest for Booty
Sistnevnte er så og si ferdig runda, jeg har bare siste bossen igjen. Som er irriterende vanskelig, men desto mer gøy å endelig slå han en gang.
Little big planet er også gøy, men ikke like gøy som Ratchet alltid er :-D

Vel, la oss håpe at denne bloggen faktisk BLIR til noe. Jeg har fått meg digitalkamera i løpet av sommeren også, så forhåpentligvis blir det en blogg med litt flere bilder :-)

Tally-ho!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar